2008. november 3., hétfő

Halloween 2008... Nagy Party Helka...

A hétvégén Balatonfüredre látogattam ebben a bolondos időjárásban, reménykedve abban is, hogy majd talizok Nikivel, de végülis megértettem, hogy most nem jött össze. Családi okok miatt is jó volt lemenni. Szombaton Unicum Next Party volt Groovy-B vel a Helkában. Hát nagyon fergeteges hangulatban volt részünk az ország második legtutibb helyén. Ismét rengeteg szép hölgy képviseltette magát ;) Hál istennek a Balaton környéke sem szegénykedik szép hölgyekben :) Igaz, hogy rettentően fáradtan érkeztem meg éjfél körül, de nem volt rossz. Meghozta a kedvem a zenéhez és a zenével való foglalkozáshoz is. A vasárnap föként pihenéssel telt. Próbáltam kipihenni a fáradalmakat. :) Kicsit az idő is rosszra fordúlt úgyhogy beszorultam a 4fal közé. Volt alkalmam felidézni pár nagyon szép emléket, szerelmes dolgot a múltból. Annyira jó ezekre emlékezni és annyira jó lenne mégegyszer átélni valamelyiket. Sokukat megbántam így utólag, de vannak olyanok is amik jobb, hogy végük szakadt. Az igaz barátnők akik folyamatosan mellettem vannak, szintén ezt a véleményt osztják. Aki rendszeres olvasója a blognak 2007 óta, az tudhatja, hogy miről is beszélek. Én most is rettentően sajnáltam, hogy a bajai út kudarcba fuladt. Eléggé komoly helyet foglal el az emlékeimben és a szívemben is ez. Nehéz viszont megbarátkozni a helyzettel ami kialakúlt ezen a téren. :S Mindenesetre jó volt felidézni pár felejthetetlen pillanatot, akár még 2004ből is. Sokan mondták, hogy az első szerelem mindig a legnagyobb és leghosszabb, hát nekem ez valahogy máshogy sikeredett. 2szer is átéltem az úgynevezett legjobbat talán... 2004/2007 majdnem 4év különbséggel. Amúgy megint azt kell, hogy mondjam, hogy akik rendszeres olvasói voltak 2007ben a blognak azok tudhatják, hogy a 2007es esztendő nem szűkölködött eseményekben, szerelmi dolgokban, drámában, szomorúságban és boldogságban egyaránt. Rengeteg zene is született ezekből az állapotokból. Nagyon meghatározó év volt ez suli szempontjából is ugyanis minden lelki dolog mellett még a szakmai vizsgámmal is meg kellett küzdenem aminek a feszültségét elötte Kecskeméten és Vácon próbáltam levezetni. Hát nem semmi volt az... :S De szerencsére sikerrel zártam a sulit a lelki és szívösszetörés után is és lassan rendbejöttem. Igaz ez további fél évbe került de csak meglett. Itt emelném ki megint azt a 2embert aki végig mellettem volt, még akkoris amikor több 1000kmre voltunk egymástól. Anett és Niki :) Úgyhogy ez a Halloween hétvége sokmindent elhozott számomra. A mai nappal viszont visszatértem a szürke hétköznapokba és már csak abban reménykedek, hogy egyszer valaha újra láthatom azokat akiket annyira szerettem, hogy elfelejteni nem tudom soha. Köszönöm nektek akik elolvastátok. Lehet kommentelni. :) Puszi

Nincsenek megjegyzések: