2008. november 9., vasárnap

Hétvége És Új Laptop...



Először is végre eljött a hétvége. Végre pihi. El kell, hogy mondjam, hogy rettentő unalmas csütörtököm és péntekem volt. Én nem is értem mi történt. Csütörtökön a 9óra alatt 2ember jött be hozzám az üzletbe. Pénteken szintén semmi nem volt. Továbbá megérkezett az új laptop is amit tulajdonképpen még januárban vettem. Majdnem 1éves késéssel, de megérkezett. Mivel ez postán jött ezért 20% áfa megfizetésére köteleztek, így az amortizáción kívűl mégtöbbet elbuktam rajta. Dehát ez van. A mai napom is pihenéssel fog telni szerintem. Igaz, hogy most van a Mobilshow 2008 de nincs erőm kimenni. Inkább maradok itthon ebben a hideg őszi időben. Holnap viszont már érkezik a saját laptopom. Nagyon várom már. :) De most nézzük, hogy ez a kis gép mit is tud:

Dell Inspiron 1420

Midnight Blue Color
Intel Centrino Duo Santa Rosa Platform
Intel Core 2 Duo T7500 2.2ghz 4mb L2 800mhz
3GB DDR2 667mhz Ram
160GB SATA HDD (5400rpm)
128MB Nvidia Geforce 8400M GS
14'1 WXGA+ TFT-LCD w/Truelife (1440x900)
HD Audio 2.0
Dell 1390 Wifi-Link b/g
Dell 355 Bluetooth 2.0 + EDR
2.0 megapixel webcam
5in1 kártyaolvasó
Broadcomm Gigabit Lan
Conexant Modem
Firewire + 4x usb + express card + vga-out + HDTV out
Windows Vista Home Basic Magyar
9cell battery
Card Free Mobile Broadband 3G/HSDPA WWAN card w/ sim reader

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Oda adom cserébe az Asust, na? :F :D :D

Balázs írta...

ahhoz lenne eszed mi? :D:D Ráfizetsz egy 110et és viheted :D
Amúgy örülök, hogy írsz. Tartsd meg ezt a szkásod. Tetszik amúgy a gép?

Névtelen írta...

Aham, jó kis gép. De nem is kéne, tartsd meg. :P :D :D

Balázs írta...

Meg is tartom mert nem eladó. Az enyémet viszont nagyon olcsón adom, szóval segíthetnél eladni. 170e ft. 1600dollárért vettem. Jó áron adom sztem.