2008. november 18., kedd

Rólam...

Hát eléggé fárasztóan kezdődött ez a hetem is. Különböző gondolatok járják át a fejem... Kicsit átvált a hangulatom a tél beköszöntével szomorúbbra. Elkezdtem rajzolgatni megint. Sokmindent szeretnék a Death Note-ból is rajzolni... Közben meg a zenével is egyre többet foglalkozok itt magányos perceimben. Én sztem nagyon jó kis számok születtek ismét. Aki már ismer az tudja, hogy nagyrészben ki ihleti nagyrészben ezeket a számokat. De azokról sem feledkeztem meg akik a pörgősebb dallamokat kedvelik ugyanis bekerült a lejátszási listámba John Dahlback és Roger Sanchez legújjabb száma is. Kezdem magam megint picit egyedül érezni ezért a sok trance újdonság. Az megnyugtat mint mindig. De egy napon majd újra eljön a mi időnk... "Together We Rise"(L)(L)

Nincsenek megjegyzések: