2008. október 31., péntek

Zajlanak Az Események...

Eseményekben gazdag hetet zárok ismét. Először is a 4napos ünnep után kicsit unottan kezdtem el újra a munkát de szerencsére voltak jó dolgok is. Viszont ami nagyon bosszant, hogy meghalt a telóm :( annyira örültem pedig hogy újra szert tehetek egy 7610 re erre tessék :( De majd csak feltámasztom valahogy remélem... Történtek rosszabb dolgok is. Ottragadtam pár nappal ezelött a 11.ker. ben ugyanis a Renault végleg megadta magát szoftveresen és nem indúl. Azt hittem felrobbanok. És akkor itt jön a nagy váltás :) Csütörtökön taliztam végre a párduckámmal :) Anettel. Rég láttam már és hiányzott. Jó volt újra vele lenni. Igaz megvolt az elfoglaltságunk is ugyanis a laptopot is kellett telepíteni. Kissebb-nagyobb akadályokba is ütköztünk közben, így én nyertem magamnak egy éjszakai munkát az Anett meg mégegy utat ide :) Hát nem is lehetett volna máshogy megoldani sajna ezt a dolgot mert rettentő sok időbe telt. Így másnap is azaz ma is taliztunk. Hát vehetjük úgy is h a jóból sosem elég ;) :D Szegény most nagy hajtásban van amúgy úgyhogy idő az minimális :S De majd lesz jobb is... :) Hamarosan :)

És akkor egy kis support is... :):) Csekkoljátok le a többi blogot is ahol szintén igen zajlik az élet :)

Greyfairytale csakegychloe.freeblog.hu
Katapult Dj Blog katapultdj.blogspot.com
Glasshouse www.glasshouse.hu
Club Helka www.clubhelka.hu
Club Passion www.passion.hu

Nincsenek megjegyzések: