2008. október 23., csütörtök

És Akkor Magamról Is...

Eljött a 4napos ünnep. Végre egy kis nyugalom ebben az őszi világválságos időszakban. Eredetileg sokminden program volt betervezve, dehát maradt a pihenés a 4napra. Végre kialudhatom magam teljesen. Csupán meghiúsúlt tervek maradtak. Dehát nem is bánom már a dolgokat, egyszerűen beletörődtem ebbe. NEm tudnak már felidegesíteni semmivel se. Megváltoztam. Végre sikerült felszednem pár kilót, elmúltak teljesen az idegességből adódó bajim, kiegyensúlyozott, nyugott ember lettem. Azt mondják női szemmel hála istennek, hogy jót tett nekem ez ;) Hát majd kiderül... Mindenesetre most, hogy az életem elindúlt végre jobban is érzem magam mint a tétlenségben. Köszönök mindent a barátaimnak és azoknak akik mellettem voltak. Sok puszi az összes csajnak és köszönet a haveroknak. :) Legyetek jók és Anett, Zsani tessék átjönni!!! :D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések: