2008. szeptember 10., szerda

Vissza A Nyárba... ;):)


Sziasztok elöszőr is :) Hát nem nagyon volt időm frissíteni mostanában sem, de igyekszem azért. Elöszőr is a munka nagyon leköt. Rengeteget maszekolok is. Eladtam a pda-m, laptopom, egyik mobilom is, gps-em. Most nincs itthon számítógép úgyhogy az unokatesóm gépéről írok meg a munkahelyemről szoktam lenni. Azt kell, hogy mondjam, hogy most jól érzem magam nagyon mert jól megy minden. Nem hagytak el a barátaim sem. Természetesen ahoy a képen látható is :):) Köszi Anett és Niki, de a többieknek is :) A bajban is mellettem. Niki rólad nem teszek fel képet mert a hátad mögött nem szeretném. Kicsi visszaemlékezés a nyárvégére ez a kép. Egy nagyszerű tali, naon jól éreztem magam. Most viszont a jövőre nézve nemigazán ilyen rózsás a helyzet. A párduckámnak most kezdődött el a keménység, le kéne diplomáznia. És hát most aztán semmi ideje sem lesz. Lehet már az évben nem is látom :(:( De majd őszi szünetben szakítunk időt :):) Ha minden igaz mostmár megyek Sárvárra is egy 3napra kb. Jó lesz kikapcsolni. Aztán lesznek ilyen kiruccanások megint ha minden igaz Fehérvárra, Veszprémbe, Bajára, Balatonra (Helkába :D). Úgyhogy reszkess Fejér Megye/Veszprém Megye :D:D Remélem sikerül felkeresni azt a helyet is ahova régen annyit jártam a mythos music club-ot. De persze Helkába invitállak titeket is. Ez szól az összes barátomnak :):) Legyünk jók!! :):)

Nincsenek megjegyzések: