2008. szeptember 28., vasárnap

Hétvégéről...

Sziasztok!

Megint rég voltam itt de most frissítek. Hétvégéről picit. Balatonon voltam és élveztem ki az őszt :D Most volt a reformkori felvonulás. Természetesen most is sok kép készült ám. És persze az idei Annabál szépe itt is képviseltette magát. Alíz megint csak gyönyörű volt mint mindig ;) :) :P Sajnos a Helka most elmaradt mert elöző nap 4órát tudtam csak aludni annyi munkám volt, de majd bepótoljuk. Remélem, hogy mostmár nem egyedül hanem veled Niki sikerül majd elmennem. :) Közben lázasan készül egy mix ismét ugyanis zártuk nemrég nyári rezidenciánkat és nyílik a sensation. Végre megkaptam az összes mixes promoanyagát a várva várt számnak ami a longest road nevet viseli. Tuti, hogy helyet fog kapni a mixemben méghozzá Deadmau5 remixben. Érdekes módon még mindig eléggé sok ember volt a part környékén és nem csak a rendezvényre érkezők voltak sokan, hanem olyanok is akik több napra látogattak el füredre. Azt hiszem nagyon felkapott lett a hely hála istennek. Késöbb megtudhattam, hogy a Helkába külön party buszok és party limuzin is szállítja a kedves vendégeket a környező településekről. Zamárdi, Ajka, Tihany, Aszófő, Balatonalmádi és még sok más egyéb helyről is. Már nincs 1hónap se és discoshit veszprémben. Aki még nem váltott jegyet a partybuszra és a rendezvényre az gyorsan tegye meg mert vészesen fogynak a helyek. Ismét a dj szakma elitje 7lemezlovas adja a talpalávalót egész éjjel. Hát asszem nekem nem lesz olyan nagyon messze a helyszín :):) Egy kicsit a máról is: megleptem anyámat egy új telóval. Hatalmas akciók vannak most a pólus medimarkt-ban. Egy különleges színű Motorola V3i re esett a választásom. Kívűl ilyen metál zöld belűl pedig chrom ezüst a motorola penge telefonja. Quad band, 1.3 mega kamera, 256e színű 320x240 kijelző, 16MB + bővíthető, zene és videólejátszó, stereo bluetooth, dupla szines kijelző, stb. És természetesen a laptopom is érkezik nemsokára. Annyira örülök neki. Akik fent vannak msnen azok már láthattak képet róla. Igaz akadt egy kis probléma a tranzakcióval de remélem minden oké lesz. Na jók legyetek. Sok cuppi

2 megjegyzés:

sandy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
sandy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.