2008. szeptember 7., vasárnap

Egy Király Hétvége És A Pihenés...

Elkezdődött a munkás élet számomra is. Az első hétvége, pihenőnapjaim meglehetősen jól teltek attól eltekintve, hogy maszekoltam mert nagyon kell a pénz... Nagyon örülök, hogy újra megkeresett egy nagyon régi barátnőm Niki. Őt már talán láthattátok a blogban mert tavaly is éppen akkor vettük fel a kapcsolatot amikor is a legnagyobb szükség volt rá. Hát keveseknek adatik meg a lehetősége annak, hogy beavatottak legyenek :):D De nagyon örülök ám annak, hogy újra itt van. Valahogy megérezte, hogy megint szükség van rá :) A mai napom eléggé mozgalmas volt. Szinte majdnem az egész napot békáson és pomázon töltöttem. :) Még este is ki mentem mert otthagytam a haveromnál a kulcsomat :D De jó volt kicsit autózgatni, olyan csodás a táj arrafelé amikor magad elött csak a holdat látod meg a fényeket. Eltöprengtem, hogy milyen jó lesz mikor már az új hídon megyek majd át. Sokkal rövidebb és gyorsabb lesz majd. Hát ha már ott voltam este, kilátogattam szentendrére is a szokott helyemre kicsit kikapcsolni. Tök jó volt. Nemrég értem haza, holnap ismét munkába indulok. De jó mert nem utálattal megyek be hanem szívesen és nem csak azért mert megfizetnek, hanem azért mert azt csinálhatom ami érdekel. Rengeteg trükköt és egyéb dolgot tanulhatok itt meg. A balatoni kirándulásom is jól sikerült a múlthéten. Király nyárzáró féle party volt Helkában és megismertem egy új rádióadót is a RiseFM-et. Azóta amikor csak tehetem az interneten hallgatom. Csak is a legjobb disco számok mennek egész nap. És jópár ajándékot és nyereményt is lehetett kapni augusztus folyamán, valamint a kedvenc műsorvezetőim is idekerültek. Szinte ki nem hagyom Mák Katával a délutáni műsort 5-9ig aztán utána Iller Bálint a NightRise-al. Az első digitális rádió a mobilodon is adatforgalmi díj nélkül a mobilodon. Ha meglátogatnátok ti is akkor a neten: www.risefm.hu a mobilodon meg wap.risefm.hu

Nincsenek megjegyzések: