2008. április 29., kedd

Windows Vista Service Pack 1...

Nagy várakozás előzte meg a Vista SP1-et. Én csak most döbbentem rá, hogy elméletileg Március 18.-a óta elérhető az SP1. Ehhez képest a Windows Update-en keresztül még ma sem tudtam letölteni. Nagy izgalommal kezdtem hozzá a több mint 500MB-os telepítésnek. Rengeteg problémát orvosol állítólag a Vista SP1. Napjaink legmegbízhatóbb és stabilabb rendszerévé kívánják tenni a Vista SP1et. A személyes tapasztalataim viszont eléggé rosszak első körben. Lelassult a rendszerindításom és a UAC engedélyesésekre is 4mp-vel többet kell várni nyugalmi állapotban. Lehet, hogy majd felgyorsul ez pár napi használat után, de mindenképp ajánlom a CCleaner, Registry Mechanic, OO Defrag vagy más töredezettségmentesítő alkalmazás használatát. Én egyenlőre azt javaslom, hogy amíg a Windows Update-en meg nem jelenik az SP1 addig NE frissítsen rá senki, főleg aki gyengébb laptoppal rendelkezik. Az én tesztkonfigom: Intel Core 2 Duo T7200 2.0ghz 667fsb 4mb cache, 2GB DDRII 667, ATI Radeon X1400 128MB, 100GB Seagate SATA 7200rpm 8MB cache, Vista Ultimate

Hamarosan a teljes hivatalos leírás és teszt is elérhetővé válik.

Aki mégis letöltené annak itt a link:

Standalone All Language:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=f559842a-9c9b-4579-b64a-09146a0ba746&displaylang=hu

Nincsenek megjegyzések: