2008. április 6., vasárnap

Hétvége. Szokásos... :) Vivcsi :)



Azthiszem ehhez a hétvégéhez sem kell semmi extrát hozzáfűznöm. Egyszerűen király volt mint a múltheti. Most is jó volt a program. Westend mozi, Outlet Center, stb. Én úgy gondolom, hogy végre talán jóirányba próbál fordúlni az életem így, hogy van mellettem valaki aki segít. Persze nem felejtem el a legjobb barátaimat sem akik végig mellettem voltak/vannak, hogy segítsenek ha baj van. Köszönök nektek mindent. Szép hétvége volt. :)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

az új álompár. :) Baláázs, nem ismersz valakit, aki talán elviselne, korban is hozzám illik és nem lakik túl messze? összehozhatnál vele. :D

Balázs írta...

Alexa éz most milyen kérdés? :D Korban hozzádillő?? Hmm akkor magamat már meg sem említhetem :D:P Hát közel is legyen? Nemigazán. Amúgy miért nehéz téged elviselni? Nekem sikerült. :D Nem vagy te elviselhetetlen, csak picit kéne változtadnod dolgokon, igaz most nem toom, hogy milyen vagy. :S De majd remélem lesz alkalmam megtudni. A Vivi? hát álompár az kicsit túlzás mert abból csak egy van, de tény, hogy nagyon szeretjük egymást és tökéletes az összhang. Amúgy mi a korban hozzádillő? :D

Névtelen írta...

Hát drágám az biztos h naon jó kis hétvégénk volt!!;)Nekem naon tetszett minden:)és rossz volt hazajönni,mert megint naon fogsz hiányozni:(:SGondoltma írok:):):)Na milliió csok neked!!Szerizlek(L)(L)

Balázs írta...

Vivi annyit kérnék tőled, hogy ne névtelenül kommentezz! A kommentírásnál a Név/URL cím legyen kiválasztva és oda írd be, hogy Vivi ha kommentet írsz. Köszike.

Névtelen írta...

Nehogy már letold ezért. :P Amúgy olyan max. 18ra gondoltam. Van is ám kiszemeltem, szombaton egy buszon utaztam vele...az elég érdekes volt. :D De már kb. október óta beszélünk néha.

Balázs írta...

Nem tolom én le. Isten ments :D Na akkormeg mit magyarázol itt nekem :D Én 3 dolgot mondtam neked: 1. Jó csaj vagy. 2. Légy boldog mert mindig azt szerettem volna. 3. Miért hagytál el? Ráadás :D : Simán találnál magadnak csávót akármilyet. Amúgy meg arról a csávóról no comment mert nem meséltél róla :P