2008. április 28., hétfő

Máris Itt A Ballagási Szezon...

Elkezdődött az érettségik elötti utolsó hét. Most van a szerenádozási időszak meg a ballagás. Nincs ez másképp nálunk sem, szerdán az unokatesóm ballagása. Na az lesz ám a frankó azzal az elvetemült osztállyal :) Aztán kaja a trófeában. De hát több helyre is hivatalos vagyok de sajnos nem tudok elmenni :S Egyszerre csak 1helyen tudok lenni :) aztán szerintem ahogy lesz pénzem és lemegy az érettségi őrület is, megcélzom baját. Már az idő is tökéletes egy sétához a sugóparton. :) Egyszerűen gyönyörű hely. Na de szerintem ebben az évben is fogok párszor menni, de valószinű, hogy nem egyedül úgyhogy kircsi lesz. (Jah és nem kell rosszra gondolni:P:P ) Na de ne szaladjunk ennyire előre mert még a nyakamon a kocsiépítés is szóval kell a pénz naon. :S Na de megoldom. A lényeg, hogy örömet tudtam megint szerezni a Vivcsimnek a hétvégén. :) Jók legyetek. Cuppiiii

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

nálunk ma volt ballagás és be kellett mennünk sorfalat állni. előtte tök jól megcsináltam hajam, sminkem, etc. erre félúton nem elkezd zuhogni az eső? :D gondolhatod hogy örültem, most is itt ülök a begöndörödött hajammal. bár azt mondták jól áll. :) amúgy lett egy új blogom, mert Lillával nem szeretném tovább írni a másikat. nowadays.blogol.hu a címe, ha van kedved és időd benézhetnél. :) még csak egy bejegyzés van rajta (és egy kép rólam bolondballagás után :D) de még írni fogok. megfogadtam hogy ezt sokáig vezetem, mint egy igazi naplót.^^

Balázs írta...

szijja Alexa! Hát elhiszem hogy mennyire örültél. Bizti szépen néztél ki. Én nem tudlak göndör hajjal elképzelni. Amúgy tudod h mi a hajadról a véleményem. Én is ballagáson voltam. Bár kész káosz volt a városban a közlekedés. szóval új blog?! Hát ha tényleg azt akarod h kövessem az életed akkor benézek és irok. A régit miért hagyod abba? Amúgy miért nem te is blogger tag leszel nálam??:-) örülök h irsz. Na és mi van a talival?? Menjek???:-) majd irj. puszika.

Névtelen írta...

miért, mi a véleményed róla? most írtam egy jó hosszú bejegyzést a tegnapi napról és a mai elejéről, a következőbe pedig beteszek pár képet hogy milyen hajat szeretnék. :D szerdára be vagyok íratva a fodrászhoz. a régit azért hagyom abba mert Lillával mostanában nem vagyunk túl jóban. nincs miről beszélnünk és ott kimerül a beszélgetés hogy mizujs, hogy vagy. általában csak akkor jön oda hozzám ha kaja vagy innivaló kell neki mert tudja hogy én úgysem eszem meg, és ebből már elegem van! most őszintén, ez nem kihasználás? am persze, gyere. :)

Balázs írta...

Jólvan akkor megnézem majd és irok. Hát az a véleményem hogy naon jó, jó a szine meg h szög egyenes. A Vivi irigyel naon érte. Remélem nem naon változtatsz a hajad alapjain. Hát a Lilla szerintem egy naon kreativ csajxi,jó fej. Sajnálom akkor ha a viszonyotok nem jó. Megértem hogy akkor kiszállsz. Oké figyelem a blogod akkor és majd remélem akkor hamarosan találkozunk! Puszika.