2008. február 3., vasárnap

Szallagavató Kunszentmiklós Feb. 1.





Na hát megjöttek a képek is végre a szallagavatóról. Hát csak azért most mert nem én fényképeztem mert nem vittem gépet. De mindenesetre naon jól sikerült. Szandy naon csinos és szép volt abban a ruhában és gyönyörű volt a keringőjük is. Én meg újra taliztam Vivcsimmel :D Jól sikerült minden, még a kocsimnak is sikere volt :D :P Na de nem az volt a lényeg :P Érdekes a hely is maga, megmondom a frankót, de azért nem kell cinikusnak lenni :) Nincs olyan messze amúgy, mindössze 76km háztól házig. De az útviszonyokról jobb sztem ha inkább nem beszélek :D Azt tapasztalja meg mindenki saját maga ha arra jár :D Úgy sajnáltam szegény Szandit mert annyira izgúlt meg minden. Kész. De sztem a haja az király lett. Viviről a véleményemet meg nem fogjátok megtudni mert az nem publikus :D:P Jah és azért láttam érdekes embereket is :D Na csak gratula aztán hajrá az érettségivel! :)

Nincsenek megjegyzések: