2008. február 26., kedd

Nosztalgia :(

Lehet, hogy túl korai volt az elöző kommentem. Ma nem volt megint fényes napom. Este elökerült a múltból pár dolog, pár zene, pár emlék ami picit felrázta a szivem :( [atb - renegade, duende feat. Anita kelsey - smile, signalrunners - recoil, tiesto - sweet things, tiesto - sweet misery stb...] az a gyönyörü tavaszi nap április 29.én... Egyesek tudják, h mi is volt akkor... Elémtárult ma este az a gyönyörü kép, a zene meg csak szólt... Aztán jött sok más kép, emlék, vers miegymás. Akár valami könyv úgy jöttek elö a dolgok. Talán ettöl ment el a kedvem ma este, bár itthon is elég zürös a helyzet. Na bizok benne hogy javul idövel.

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mh...örülök hogy emlékszel. :) Bocsi hogy írtam attól függetlenül, hogy megbeszéltük békén hagyjuk egymást...

Balázs írta...

Elöszőr is persze, hogy emlékszem. Örök emlék nekem. 4év után a legboldogabb hónapom volt. Akármi is történt ezt nem törli ki az idő. Előjött az összes pillnat... Pár napja ahogy a tavalyi évet néztem vissza... Kettő: tudom, hogy mit beszéltünk de azt szeretem amikor rendes vagy. Azt az ari oldalad...amire szintén emlékszem. Szóval ha ilyeneket írsz akkor nyugodtan tedd azt. Pux (ÉS TE EMLÉKSZEL????)

Névtelen írta...

Persze. Arra lehet nem emlékezni? ;P Most így visszagondolva nagyon-nagyon bunkó voltam Veled...sajnálom, tényleg. Azóta megváltoztam és eluralkodott rajtam az "ari oldalam", ahogy Te is mondtad. :D Remélem másokat már nem bántok meg.
Puszi Neked is. ^^

Balázs írta...

Akkor ezekszerint tetszett minden velem? Hát nagyon tönkrementem utána. Teljesen depis lettem h h lehetett egy ilyen cicából olyan... Rengeteg minden emlékem visszajött ami tőled van. Kicsit egyedül éreztem magam pár napja és visszanéztem a múltamat. Előkerültek képet amit ott csináltam a parton meg minden. Sok olyan amik akkor voltak amikor nem voltál velem mert már haza indúltam. Április 29. a szivem szakadt meg, de gyönyörű kép készült a parton aznap. Nekem akkormár csak 2 emlék maradt. A mosolyod meg az ari oldalad. Örökre... Sok puszi neked :*

Balázs írta...

Az igazi emlék amit sose hagytál megmutatni ittvan:
www.youtube.com/watch?v=PFTGAqyi4VA
És a sugópart azon a napn amikor hozzád sétáltam :)

Névtelen írta...

:) Sugópart...De szívesen sétálnék most ott csak hát egyik napról a másikra olyan rossz lett az idő. Tegnap még úgy sütött a nap, ma viszont jégeső volt és dörgött az ég. oO Holnap lenne egy találkám sulistársammal, de asszem még ma lemondom, mert ilyen időben nem a legkellemesebb. Am azóta nem is volt barátom..most mondd meg. :( Nah nem baj, egyszer csak lesz.

Balázs írta...

Örülök h irogatsz.legalább megint ari oldal:):P hát igen a súgópart!én is sétálnék ott ám. Jó volt. Mikor hozzád mentem kicsit leültem ott egy padra és néztem a vizet meg hallgattam azt az atb számot. Azért az örök emlék. Hát ilyen idöben tényleg elhiszem hogy nem akarsz talizni vele. Hát az nem a legjobb ha nem volt. :( mindenesetre ha ennyire emlékszel rám akkor mégiscsak jó volt? Amúgy h vagy, mi van veled?

Névtelen írta...

Igen, jó volt.:) Hát megvagyok, köszi. Nem túl jól, mert anya nyaggat a matekkal...Szóval most miatta nem találkozhatok vele, ugyanis idő közben kisütött a nap. ^^" (Ne értsd félre, Dávid csak haver.) Izé...igazából tetszik valaki. Táncon ismertem meg (indult egy 10 hetes tanfolyam középsulisoknak és tanár mondta hogy menjek), fel kellett kérniük a srácoknak egy lányt és hozzám jött oda. :) Azóta minden órán vele táncolok, barátnőim szerint el fog hívni valahova, de kétlem. Azért titkon reménykedek. :D Veled mizujs? Mikor jössz Bajára?

Balázs írta...

Értem! Örülök akkor. Bár ezt mostanáig álmomban sem gondoltam volna azokután ami történt köztünk, hogy te mindenre emlékszel és egyáltalán azt mondod, hogy jó volt. Tudod azt hittem, hogy már rég kitöröltél. Örülök, hogy megvagy és, hogy dumálunk picit. Én mindig szerettem veled lenni meg dumcsizni is meg minden, szóval örülök :) A matek, hát az meg mindenkinél probléma. Nálam meg főleg az volt. Végigszenvedtem a középsulit matekból. Érettségi is épp, hogy sikerült belölle. :S Nem értek amúgy félre semmit... :) Ismerlek már valamennyire, azért toom, hogy te nem adod könnyen magad annyira :P :) XD Tök jó mert te könnyen barátkozol, naon társasági lény vagy :) Hát ha hozzád jött oda meg veled táncol akkor elképzelhető, hogy lesz valami, de még ha el is hív sztem még akkorsincs sinen minden. De hát ha te már reménykedsz akkor ott van valami részedről... :) Amúgy most, hogy ilyeneket írsz megint előjött bennem, de nem merem tulajdonképpen megkérdezni h lehetünk-e barátok mert ki tudja mikor harapod le a fejem :S Velem meg hát aránylag oké minden. Még mindig nem találtam munkahelyet :(:( De dolgozok amúgy tood hogy a telefonos szakmában. Most eléggé jól megy úgyhogy tudom építeni a kocsit is. :) Sokat járok le a barátnőmhöz Kunszentmiklósra. Hát az egy érdekes hely :P:D Tiszta falu az egész :D Hát Baja az más, nekem nagyon bejött :) Tiszta romantikus nyáron. Hát a Judit már nyaggat megint, hogy menjünk és látogassuk meg az Andit. De egy biztos most, hogy a halászléfözőversenyen ott leszek. Az tuti. Hát az, hogy elöbb megyek-e azt nem toom. :S Miért akarsz látni vagy talizni???

Névtelen írta...

Egyik barátommal épp arról beszéltünk, hogy ahhoz hogy pszichológus legyek nem is kellenek az azonosságok. :D Annyi hülyeséget meg kell tanulni, amiket valószínűleg soha az életben nem használunk.
Igazad van, tényleg eléggé társasági lény vagyok, de hát ki nem? :) Emberekre mindenkinek szüksége van. Azt vettem észre, hogy vannak akik mintha tartanának tőlem...de komolyan. :D Megpróbálok először mindenkivel barátságos és kedves lenni, mert ugye nem tudhatom, hogy milyen ember aztán mondjuk rosszkedvem van, elküldöm a hmhmhm-ba, de lehet hogy akár tök jó barátok is lehettünk volna. :)És sokan gyanúsnak tartják, hogy ilyen barátságosan közeledek... Szeretek új embereket megismerni, mert hát Krisztivel csak néha-néha találkozom, Lillával pedig naponta kb. 1 órát vagyunk együtt, ami valljuk be nem valami sok (ez a német óra ^^).
Nah, kicsit elkalandoztam. :D Jössz halfőzőre? Az jó. Én már nagyon várom, imádom azokat a veszélyes bigyókat. ^^
Csak arra gondoltam, hogy ha jössz akkor beülhetnénk egy kávézóba és dumálhatnánk, vagy nem tudom akarod-e egyáltalán. :)

Balázs írta...

Érdekes a gondolkodásmódod. Tök király, komolyan ahhoz képest h mennyi idős vagy :) Ezt bírtam benned mindig. És hát igen, barátokra mindig szükség van. Sajnos nekem nem nagyon volt :S Csak barátnőim voltak akikkel jártam meg haverok, egy barát viszont más. Hát az, hogy barátságosan közelítesz az szerintem király, nekem tök jó volt. :P:) Csakhát én kivételes helyzetben voltam szerintem nálad :) :P Élveztem is a helyzetem :P :) Hát halfözőre tuti, hogy megyek. Tavaly is úgy volt, hogy megyek csakhát elözőnap jöttem meg amerikából és hát hulla voltam az időeltolódás miatt. Aztán késöbb mentem Bajára. Még amikor nyár végi idő volt. Basszus eléggé messze van, nem is toom, h h bírtam busszal :S:D Így kocsival is kemény. Hát ha megyek akkor simán elfogadom a meghívásod. Persze beülhetünk. Amúgy szerintem tavaszi szünetben 90%, hogy megyek, csak akkor nem egyedül, hanem a barátnőmmel, mert megigértem neki, hogy elviszem mert tök romantikus. Tényleg ha jól eltudunk lenni normálisan egymás mellett veled (nem úgy mint eddig) akkor simán talizhatunk. Amúgy az elmúlt fél évben nyomon követted a blogot? vagy nem nagyon szoktad olvasgatni??

Balázs írta...

Alexa ezt neked is elküldöm mert toom h a Cairo-t szereted. ^^
Cairo - Mondd Miért

http://www.speedyshare.com/891652712.html

Névtelen írta...

Oh milyen figyelmes valaki, köszi szépen. ^^ Most már harmadszorra kezdem el írni. xD Hétfőn infon nem volt semmi feladatuk, már majdnem befejeztem erre odaáll mellém a tanár és megszólal "Látom Alexandrának már olyan jól megy a programozás, hogy mást is csinálhat helyette." ^^"

Balázs írta...

Tudod Alexa én próbáltam mindig ilyen figyelmes lenni veled, azt viszont nem tudom, hogy te ezt mennyire vetted észre?! Amúgy nyomon követted a blogot a bő fél évben vagy nem olvasgattad?? Hát azt nem nagyon szeretik ha órán mondjuk mást csinálsz (myvip,iwiw,blog,msn) :D ezt már én is toom... :) Hát remélem azért tetszik ez a szám amit küldtem neked, igaz toom h nem a te stílusod :S

Balázs írta...

Akkor majd találkozunk valamikor a tavasz folyamán ha neked is van kedved?! Cuppppp

Balázs írta...

Oké??? (Ez kimaradt:S)

Névtelen írta...

Rendben. :) Am nem tudom miért érdekel annyira, hogy olvastam-e vagy sem...Néha felnéztem. ^^

Balázs írta...

Király akkor :) Csak kivi voltam, hogy nyomon követed-e. Ennyi. Még mindig az ari oldalad az uralkodó kis pschológusnéni(m)?? :):)