2008. február 13., szerda

Egy Kicsit A Múlthét Péntekről...




Hát picit írnék a múlthét péntekről is mert azt nem hagyhatom szó nélkül :) Őszinte leszek most csak a távolság zavar engem ebben az egészben mert most sem idegileg, sem anyagilag, sem időben sem tudom ezt sajnos legyőzni. De persze ez nem azt jelenti, hogy nem éreztem magam jól most. Úgy veszem a dolgot, hogy végre kimozdúlhattam és egy dögös csaj társaságában tölthettem a napot :) :P És ha belegondol az ember akkor nincs is annyira messze mint Baja :D :) 1óra kocsival. Csak pénzem nincs :S :( Asszem a Vivikémről nincs mit elmondani mert a képek magukért beszélnek :D :) Csak annyit még h belsőleg is egy frankó csajszi. Kár, hogy én soha nem voltam ilyen csajokkal körülvéve. :S De lehet, hogy ez a jövőrenézve megváltozik?! Hát ki tudja... :D:D :) :P

Nincsenek megjegyzések: