2007. július 18., szerda

Egy Újjabb Unalmas Nap...

Hát sajnos ma is egy újjabb itthonülős napra ébredtem. Igazából nem tudnék sehová sem menni mert nemsokára utazás ás ott lesz minden, strand, zene meg minden. De valahogy nem vágyom most el innen. Örülök, h végre itthon vagyok. Én sajna olyan vagyok, h nehezen szakadok el attól a környezettől amiben élek vagy vagyok. Tökre szeretem az otthonom. És most megint itt kell majd hagynom. Igaz jó lesz elméletileg, de nincs kedvem hozzá. Sok lesz nekem az a 2hét mert hiányozni fognak megin a barátaim. :S Sokat gondolok rájuk akik mellettem vannak. Csak sajnálom, h amíg most is távol voltam hanyagoltak és nem kaptam senkitől üzenetet. Remélem ez most másképp lesz mert viszem a mobilom magammal. Remélem ki tudjuk használni azt a pár napot még amíg itthon vagyok...

Nincsenek megjegyzések: