2007. július 13., péntek

All Good Things (come to an end) - Nelly Furtado

Minden jónak egyszer sajnos vége szakad. Talán ezért áll közel hozzám ez a szám is, mert sok jó dolog volt az életemben ami szenvedéssel végződött. Sajnos tökéletes boldogság még nem adatott nekem... Mindig is voltak szép emlékek, meg rengeteg szerelem, boldogság de aztán végeszakadt hirtelen... Vajon MIÉRT lesz vége minden jónak?? Talán egyszer majd az ellentétekből újra összetartás lesz. Mert ott ahol voltak szép emlékek, meghatározó pillanatok, azok akkoris megmaradnak ha nagyon el szeretnénk felejteni őket. Hisz a szívünket nem lehet becsapni. Idővel a sebek begyógyulnak. Akik ismernek engem azok tudják a rossz oldalamat. Sajnos ilyen lettem. De azok akik ismernek azok tudják a másik oldalt is. Próbálom mindig a jót adni, segíteni, boldogságot okozni. Niki Te azthiszem fel tudtad fedezni bennem azt a dolgot amiről beszéltem... És nagyon jó érzés volt ezt hallani tőled, h: "Te mindent megadsz..." Sokszor érzem magam hibásnak amikor eljön egy rossz dolog vagy egy jó dolognak rosszúl lesz vége. De szerencsére vannak akik tartják bennem a lelket. Remélem már én is boldog lehetek?!

Nincsenek megjegyzések: