2019. május 29., szerda

Egy újabb esős nap...



Mai nap ismét esett, ahogy eddig minden nap a héten úgyhogy ez már nem újdonság. Ebből kiindulva osztom meg most ezt a nyári nyugodt hangulatot idéző Ambient stílusú zenét.
Nagyon szeretem az Ambient-et, nagyon nyugtató és öröm lazulni közben. Bár ez a mai nap is eléggé pörgősre sikeredett, szinte állandóan csörgött a telefon vagy üzenet érkezett. Több mint fél nap, már reggel 8 óta úton voltam. Kezdtem Pomázon, ahonnan hévvel majd busszal jöttem haza. Annyiból jó a tömegközlekedés, hogy közben tudsz pihenni vagy telefonálni vagy ilyesmi. Csak lassú. A busz is fél óránként járt abban az időben amikor nekem kellett volna, hogy jöjjön.
Aztán ahogy jött a délelőtt, úgy indult és sűrűsödött a napom... Rengeteg postázás, utánajárás, bankolás stb. nem bírom már ezt a feszített tempót egyébként. Sokszor sok. Ilyenkor jön jól az Ambient is. Mint ahogy a szám címe is mondja: "Remember this Summer" ez igazából egy késő nyári, nyár végi hangulatot idéző szám amikor visszaemlékezel a nyár alatt történt felejthetetlen emlékekre, pillanatokra és kalandokra. A videóban szereplő képi megjelenítés csodálatos, teljes összhangban van ezzel az érzéssel. Én továbbra is azt mondom, hogy az elektronikus zene maga a csoda! Annyi érzés van benne, hogy elmondani nem lehet.

Na de térjünk vissza a napomhoz. Még most este miközben ezt a bejegyzést írom, még mindig dolgozom egy gépen amit holnap akarnak elvinni.
Remélem most már gyorsan kész leszek és végre lehajthatom a fejem. Sokszor ilyenkor az fut át a gondolataimban, hogy "bárcsak itt lennél"...

Remélem júniusban már nem akar ennyit esni! Szép estét nektek :)

Nincsenek megjegyzések: