2013. február 24., vasárnap

Hétvége...

KÖZLEMÉNY:
A photobucket szolgáltatás jelenleg átalakulóban van ezért diavetítési galériáink jelenleg szünetelnek. Elnézést kérünk a kellemetlenségekért.

Nézzük akkor a hétvégémet. Fáradtan zárult a péntek, szinte hulla fáradtan zuhantam este az ágyba és örültem, hogy végre hétvége. Hamar elszált az örömöm ugyanis eszembejutott, hogy holnap mehetek be ismét pakolni és leltározni. Nem lehettem a drágámmal akivel nagyon szerettem volna mert szülinapja volt. :S
Egy jó dolog azért volt, hogy aludhattam mert nem időre mentem.
Munka után irány a donpepe és egy jó olaszos ebéd nyugiban. Szeretem a nyugodt, nem rohanós sürgetős ebédeket amikor elábrándozhatok. elgondolkodhatok közben nyugodtan. Minden ebédnek ilyennek kellene lenni és talán akkor nem egészségtelenül élnénk és nem lenne ennyi hasfájásom. Szerencsétlenségemre estére beszart az egyik NAS-om amin rengeteg cuccom volt, bőrözhettem egész este, hogy valami életet leheljek bele. Adatmentés szempontjából lehetetlen egy ilyen cucc mert raid linux alapú fájlrendszert használ amit szinte lehetetlen ububtu nélkül mountolni. Nem is sikerült :( Vehetek majd most egy másik NAS-t ezért. Baromi jó :S
Vasárnap reggelem felriadással kezdődött. Aggódom a drágám miatt mert annyi baja van szegénynek és nyugtalanít rettenetesen. Nem lehet ilyen feszületben élni úgy érzem... Remélem rendbejönnek a dolgok. Mostanában nem vagyok a toppon nagyon, fáj a hasam sokat és idegeskedek is szóval nem a legjobb. De legalább költöznénk már át, hogy lenne egy nagyon, jobb környezet ahol az életem 45%-át töltöm.
Remélem a jövőhéten már végbemegy.

Nincsenek megjegyzések: