2009. február 5., csütörtök

Újjabb Unalmas Hét... (Zsanszi...:)

Lassan újabb hétvége közeledik és mindig abban reménykedem, hogy végre ki tudom pihenni magam. Nagyon hiányzik már a Zsanikám is be kell vallanom :S Rossz, hogy nincs most itt mellettem. Ezt megint a zenével karöltve próbálom legyőzni. Betettem a lejátszási listámba én is már a Need To Feel Loved legújjabb remixét ami fergeteges lett. Az egyik nagy kedvencem mostmár nem csak Dub és Thrillshakers remixben érhető el. Annyira romantikus tudna lenni mint állat. Csakhát ahhoz az is kéne h itt legyél mellettem Zsanibéby :) :) Nagyon felhúztak ezen a héten amúgy... Ilyen emberek is vannak... Nem bírom elviselni... Nem baj nem idegesítem fel magam már többet megfogadtam szóval így is teszek. Remélem mostmár végre az idő is jobbra fordúl mert már unom ezt a rohadt felhős időjárást több hónapja... Jók legyetek. Pux

Nincsenek megjegyzések: