2009. február 23., hétfő

Havas Reggelre Ébredtem...

Újjabb havas reggelre ébredtem és megint az volt az első gondolatom amikor felkeltem, hogy már megint mi értelme van a napnak amikor hideg és havas az egész utca. Beteg is vagyok mert szerencsére a sokmindenféle embertől sikerült megint valamit elkapnom. Fájó fejjel ballagok ki a fürdőszobába és nézek bele a tükörbe. Uhh már megint milyen fáradtan nézek ki konstatálom rögvest. Na de gyerünk, ideje készülni, vár a munka. Reggeli közben végig zenét hallgattam miközben eszegettem a szendómat. Átfutott az agyamon, hogy igazából nincs is kedvem felkelni, de menni kell. Gyorsan rendcsinálás majd bepattanás a kocsiba és, uzsdji... Délutánra már annyira lehangolódtam és megfájdúlt a fejem, hogy kénytelen voltam a patikát meglátogatni. Gyorsan be is vettem a gyógyszert és nemsokára azt éreztem, hogy én mindjárt elalszok. Késöbb megjött Zsani cic is aki kicsit vidámabbá varázsolta a napomat. Meg kell, hogy jegyezzem, hogy este ez a feladat rám hárúlt és többé-kevésbé sikerrel is jártam majdnem. Kicsit elővettük a komoly oldalunkat ehhez a beszélgetéshez. Közben a legújjabb trance szerzemény a Not Enough Time szólt a fülemben és pumpálta a gondolatokat a szivemen át ki az agyamból. Hát most itt tartok és várom, hogy mi lesz. Talán megnézek egy dvd-t és nyugovóra térek azzal a reménnyel, hogy holnap egy új, jobb nap lesz. :) De ezt már csak úgyis holnap reggel fogom megtudni. Legyetek jók és ne felejtsetek el mosolyogni mindig az élet apró örömeire.

Nincsenek megjegyzések: