2009. február 1., vasárnap

Hétvége... (Zsani Ez Neked Is Szól Ám... Olvasd Végig...)




A mostani bejegyzésemmel a Budapesti Aquaworldbe szeretnélek titeket elkalauzolni. A szomszédunkban nyílt 5+2csillagos Ramada Hotel és Wellnessközpont egész napos pihenéssel és szórakozással várja az idelátogatókat. Újpestieknek a feltüntetett árakból +30%kedvezmény. Érdemes ellátogatni mindenkinek aki teheti a legmodernebb technikával készült vizivilágba. Én személy szerint bérletet vettem mert itt úszok keményen minden hétvégén. Kicsit muszály edzésben tartanom magam. Zsani neked meg muszály eljönnöd velem :D Persze a barátaimmal szívesen elmegyek bármikor. A további fontos információkat illetve kedvezményeket keressétek az interneten. Én azért még mindig azt mondom, hogy nyáron Mogyoród Aquaréna a legtutibb. De csak azért mert nagyobb :D

És akkor ami a zenét illeti egy mostani trance kedvencemet raknám be amit szintén Zsaninak is küldök. Ez nem más mint a Phoria (Elevation Remix)-ben.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bocsi h ide írok de sietek: Boldog Névnapot!!!(L)(K) Láwcsííh Puszííí

Balázs írta...

Ohh köszönöm szépen édesem! Látom nem felejtetted el. Láwcsííhhh (L)

Balázs írta...

Ja és pont akartam neked mesélni, hogy ne tudd meg mit álmodtam... :D

Balázs írta...

Ezt meg neked küldöm. Figyelj a szövegre... :)(L)

http://www.youtube.com/watch?v=yUx8UfWwZIA

Névtelen írta...

ez már csak alap(L)Puszíí én is köszíí

Névtelen írta...

am szoktam lenni msn csak sose vagy fent :S:(mind1 puszííí

Balázs írta...

Na majd akkor megpróbálok fent lenni gyakrabban. Most kicsit sok volt a dolgom...de nem felejtettelek ám el. (L)Frissítek is neked hétvégére... Hiányzol...Puxxxx

Névtelen írta...

te is hiány!!!(L) Puszíí most volt egy uncsi infomxD:D majd besz puszííí(K)

Balázs írta...

Na és h tetszik az aquaworld a képeken?? Ide vagy meghívva ám teljes napi jeggyel ám. :) Eljössz remélem :) Megmondod anyudnak majd tavaszi szünetben, hogy jól akarod magad érezni végre és kész :D:D egy hétvége és naon tuti helyekre vinnélek el:):) Na de majd tali mostmár nemsokára. (L)(L)(K)

Névtelen írta...

ÁÁÁhhjjjj egyébként nagyon tetszik.Nah ezt még megbeszéljük:D:D:D:D:Puszííí

Balázs írta...

Rendben majd megbeszéljük még :):):) Hát reméltem is, hogy tetszeni fog:) Kiss (K)