2008. május 16., péntek

P.S. I Love You A Történet...

Na sikerült végre megnéznem a filmet a bluray változat után a szinkronizált eredeti dvdn. Érdekes hogy egy ilyen abszolút hangeffekt mentes film is milyen érdekes dolgokat tud kihozni az 5.1es hanggal. A filmröl röviden annyit h 2007 decemberében debütált mint egy romantikus drámai történet. Meg kell hagyni h tényleg elég komoly a film tanulsága az emberi viselkedésekröl,szerelemröl,kapcsolatokról. Végre nem valami butyuta vagy sirós,nyálas film hanem egy komoly érzelmekkel teli és egy kicsit humoros történet is. Az ember nem unatkozva üli végig a 130perces játékidöd. Hozzá kell hogy tegyem h erre meglehetösen rásegit a hd képminöség és az 5.1es dolby hang. Csodálatosan festenek az ír tájak nagyfelbontásban,hd tv készüléken. Maga a történet is amúgy figyelemreméltó úgyhogy mindenkinek ajánlom. Akár a dvdrip akár a hd akár a rendes dvd formátumban.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én már láttam, én már láttaaam...tegnap néztem meg. Mjuk, én ríjtam rajta picit. :F :D bár, ahhoz képest mennyire vártam, kicsit többet vártam a filmtől...no mindegy. Azért egynek jó volt. :)

Balázs írta...

Mit csináltál? Sírtál? Amúgy én olvastam a mozipremier után róla és hát nagyjából tudtam, hogy mire számítsak de amúgy jó kis film. Főleg a HD változatban. Majd ha jössz megmutatom milyen egy igazi HD film. 720p-ben vagy 1080p-ben.

Névtelen írta...

Igen, pityeregtem. :P Jól van, majd megnézem mien egy HD film. :P

Balázs írta...

Értem. Nincs abban semmi szégyelnivaló. Néha a nagyok is sírhatnak nemigaz? :D Hát igen meg kéne nézned. 1hét és jön haza a laptop. Tood az új Dell és most nagyon jól áll a szénám ugyanis 5DB ipodra is felvettem rendelést. Hála istennek megint megy. Szóval jöhetsz HD filmeket nézni. Letöltöttem vagy 120Gb-nyit.

Névtelen írta...

NNa....a nagy businessman. :D jól van, júniusban már összehozunk vmit, aztán szétnézek nálad. :P :D