2008. május 7., szerda

Gondolatok...

Érdekes gondolatok futnak át a fejemben most hogy csak hallgatom a katapult dj-t. Egyszerüen úgy egyedül érzem magam. Holnap az én napom és nemsokára a blog is ünnepli 1évét. Érdekes dolgokat fedeztem fel a barátaim blogját olvasva is. Egyszerüen érdekes az a változás amin keresztülmentek és még mindig összetart a csapatuk. Én amikor annyi idös voltam nem volt senkim, nem mintha most jobb lenne sokkal. Mindenesetre köszönöm egy-két embernek. Azon is elgondolkodtam hogy én amit eddig megtapasztaltam, ahol jártam mind egyedül tettem. Egyedül jártam bulizni is anno. Talán ezért lettem furi ember olyan amilyen és most már nehéz megváltoztatni. Érdekes elhatározást hallottam Alexától is, kiváncsi leszek h valósul majd meg. Figyelemreméltö abból a szemszögböl nézve h ismerem az élete elözményeit. Szerencse hogy még alakithatja a stilusát,életét. Ezt irigylem is. Na de erröl ennyit. Érdekes holnapi napnak nézek elébe bár idén is egyedül bár jobb hangulatban mint tavaly. Hát mivel egyedül ezért idén a torta elmarad dehát majd csak lesz jobb. Sok puszi nektek és tegyétek a nyaratokat királlyá.

Nincsenek megjegyzések: