2008. május 29., csütörtök

Egy Kicsit Magamról...

Azért nem frissítettem eddig mert nem nagyon volt mit. Punnyadás az életem mostanság bár az üzlet az pörög szerencsére. Sztem pár hét és az autó új pompában fog tündökölni. Hiányoznak már nagyon a barátaim. Őszinténszólva nagyon örülök, hogy rendeződött sokmindenkivel a viszonyom akikkel össze voltam veszve a múltamba. Gondolok itt elég régi emberekre is. Én csak egyet szeretnék: sok barátot és sokmindenki jó embert körülöttem. Érdekes, hogy most már talán több hónapja megismertem egy lányt aki talán kapcsolat lehetne a távoli múltammal, híd a régi szerelmekhez de vétek lenne ennek használni. Zsaniról annyit, hogy egy igen vidám igen aranyos csajszika meghát eléggé pasizós is :P:D mondjuk ki, bár nem kell egyből rosszra gondolni, köztünk nem lehet semmi sem mert nem akarjuk a barátságunkat elrontani :P Örülök, hogy egy újabb normális barátra leltem benne. És örülök, hogy eggyel megint nagyobb lett a jó emberek tábora akik körülvesznek. De a sort talán mégiscsak a szivemmel kéne nyitnom: Vivi, Anett, Zsani, Évy, Alexa, Niki, Nikszi, Betty, Tomi, L. Tomi, Peti, N. Anett, Anita, Brigi és még sokan mások...

Köszönöm nektek a barátságotokat :) Puxxxxxx

Nincsenek megjegyzések: