2008. március 19., szerda

A Sors Keze Ami Örökre Magával Ragad:(:(:(

Sajnos idáig nem nagyon tudtam frissiteni és igazából most is csak csalódottságomban irok ide:( ilyenkor amikor csalódok,mindig elöjönnek a régi emlékek,a régi jó emlékek amikor kaptam egy kis boldogságot mutatóban!sorozatos kiszúrások érnek engem itt:(összetört a kocsim is:( ami viszont a legjobban fáj az az hogy megint csak betük maradnak,maradtak azok a dolgok amik talán a boldogságomhoz vezetö utat jelentik:( sorozatos csalódások érnek,hiába reménykedek mindig.próbálok szeretni,szeretni az embereket de hiába.A bizalom is elbukhat ezen,mert reményekre nem lehet épiteni.Minden hiába,úgyérzem hiába szakadok meg érte,sosem lesz az enyém.Ördögi kör mint vmi elátkozott dolog:( éjjel van,fekszem az ágyon és csak arra gondolok h miért történik ez velem amikor mindent megteszek?!:( nincs mellettem senki,nem bújnak hozzám,nem csókolnak,nem ölelnek.Még a holdat sem látom az égen felragyogni:( sirjak vagy nevessek?A választ talán az egyetlen dolog tudja aki mellettem van: a zene!ö sosem hagy cserben,sosem hazudik,sosem áltat.Csakis az igazat mondja..."szeretnék szeretni,ajkadra forró csókot lehelni" de vajon kinek is szól ez az idézet??a választ rátok bizom... Egyedül érzem magam!egyedül az éj leple alatt... A menyországot igérte nekem de a pokolba jutottam helyette!!!!!:(((

Nincsenek megjegyzések: