2008. március 30., vasárnap

Frissítés...

Sajnálom, hogy eddig nem tudtam frissíteni, de nem nagyon volt időm a héten mert sokat dolgoztam. Hát akkor viszont nézzük szép sorjába a dolgokat:

Tali Anettel Szerdán:

Végre megint újra találkozhattunk. Asszem, hogy megint több mint 1hónap telt el mióta láttuk egymást, úgyhogy volt miről mesélnem mert eléggé mozgalmasan telik az életem mostanság. Hát szerencsére az idő is kezdett kedvezni nekünk bár hírtelen olyan hóvihar lett mint állat. A lényeg viszont, hogy jól éreztük magunkat mint mindig. Remélem a tuning shown újra találkozunk :)

Megjött a hotdog-os bugyi pénteken :D :

Ehhez asszem nem kell sokat hozzáfűznöm csak annyit, hogy a limitált csak 50db-ban kapható kollekció első darabja végre megérkezett és baromira dögös. Igaz megkérik az árát de minőségi anyagból van úgyhogy megéri. Minden fanatikus hotdog fan-nak kötelező :D

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

oh igen, az a bugyi...xD nah de mikor 'gyüssz' ? *.*

Balázs írta...

Szia Alexa! Megmondom őszintén, hogy örülök neked mostanában, hogy írsz a blogomba. Köszönöm szépen. :) Úgy érted, hogy mikor talizunk már??? :) Amúgy akartam kérdezni tőled h mikor lesz a halfőzés?? Nem tudom mikor megyek még. De ne aggódj szólni fogok időben elötte. Ahogy lesz szabadidőm és pénzem, megyek. :) Tök király az a bugyi amúgy. Naon sexy, biztos neked is jól állna :):P Írj vissza... :):) Sok puszika.

Balázs írta...

És még azt is ideírom, hogy nemsokára lesz az a dátum amihez képest 1éve a legboldogabb és legkirályabb hétvégém volt 2007-ben. :) Köszönöm neked, soha nem felejtem el. :)

Névtelen írta...

nincs mit, rám jött a kommentelhetnék. :) halfőző mikor lesz? hú, látod ezt én is szeretném tudni. szerintem valahogy július közepe körül, de nem biztos. messze van az még...viszont suliból már csak 2,5 hónap és nem megyek osztálykirándulásra. *jipí* lesz három szabadnapom. :) bár elvileg mennek Pestre is, amit ugye szeretek deh...nem baj, semmi kedvem nincs túrázni, aztán harmadik nap fürdőbe mennénk, fiúk pedig cs*szegetnének minket. -.- tavalyi sem volt jó, már első nap este haza akartam jönni, mert honvágyam volt. egyik csajjal a raktárban kellett aludnunk, mert a szobánkban üvegeztek és ki lettünk zárva. nem mintha be akartunk volna menni.. ráadásul ilyen tábor szerű valamiben aludtunk, és rajtunk kívül még fogyatékos gyerekek voltak, akiktől a hideg rázott. mivel ofő tesitanár is, ezért egy nap mindig túrázni szoktunk. az volt a halálom. :D most olyan mesélős kedvemben vagyok. :) ma Krisztivel elsétáltam ifiházba, mert olvastam hogy lesz japán kiállítás.. hát ott vagyunk és rajtunk kívül nem volt senki, el is jöttünk, mert ez milyen már..még a kiállítást sem találtuk. nem tudom miért de mostanában olyan furcsa. sokszor beszéltem hozzá, ő pedig nem válaszol, mert hogy rosszkedve van. hát én sem voltam a legjobb kedvemben, de akkor miért nem mondja, hogy 'bocs, most szarul vagyok, inkább máskor találkozzunk, mert csak unatkoznánk'? am szerintem az időjárásváltozás miatt van. délután olyan szépen sütött a nap, most pedig végig be volt borulva. jah és a bugyi..hát nem hiszem, hogy nekem jól állna, de ki tudja. :) na, énnyi. :D így is jó hosszú lett, elalszol mire végigolvasod.

Balázs írta...

Hát elöszőr is egyáltalán nem baj hogy hosszú lett. Örülök, hogy aktív vagy. Szerintem amúgy lehet még a hónapban összejön a bajai utam. De miért szeretnéd annyira hogy menjek? Japán kiállítás? Az neked való:) Hát én nem ismerem a Krisztit de igazad van. Amúgy szükségem lenne egy picit a pszichológus énedre, de csak ha van kedved meghallgatni. A bugyi az meg garantáltan kircsi lenne, én már csak toom :) :P Várom a választ. CUPPPIIII

Névtelen írta...

juj, persze. *.* mondjad, miben kéne segíteni?

Balázs írta...

hát csak jó lenne ha valaki picit meghallgatna.de ezm nem irom le ide hanem majd ha leszel msnen olyan hétfö körül akkor elmesélem. picit az életemröl van szó és mindig jól esik ha valaki meghallgat.