2008. március 2., vasárnap

Dj Balázs Presents: Vivien - Ébred A Szerelem (Fernando's Klubb Traxx Mix)

Megszületett a legújabb magyar disco szám amit a hagyományokhoz híven én fogok elöszőr bemutatni a nagyközönségnek. Íme a dalszöveg:

Oly rég vártam rád, egy csodát, hogy veled éljem át. Minden percemet, az életetet, haljuk halkan az éj dalát. Bújj mellém, engedj közel, hogy érezd a szívem, hogy ver. Sose muljon el a pillnat, mi örökké megmarad. Vágyom RÁD! Bárcsak te is tudnád, itt vagyok melletted, és már nem engedem el a kezed. Újra ébred a szerelem, felpezsdül a vérem, bolond szivem csak hozzám szól most az éjben. A csokodat forrón az ajkamon érzem, csukd le a szemed, engedd, had égjen. Újra ébred a szerelem, lángol a vérem, kicsi szivem csak téged lát meg a fényben, ölelj át végelg és fogd a kezem jól, te hozzám tartozol, hozzám tartozol. Oly rég vártam már, azt, hogy miénk lesz a nyár. Édes az ébredés, egy érintés, veled mindig egy új nap vár. Csókolj óly gyengén, úgy kérlek én, ahogy átölel a nap meg a fény. Sosem múlhat el a pillanat, mert az örökké megmarad.

Ezt a számot legfőképpen a drága Vivcsimnek küldeném, de mindenkinek akinek tetszenek ezek a stílusú számok. Sok puszi mindenkinek.

Mondd miért olyan édes mindig minden csók? Amikor kezed épp átkarol. Kérdezném, de nem felelesz. 
Neked játék velem minden perc...
From: Cairo - Mondd Miért

Nincsenek megjegyzések: