2020. október 13., kedd

2020.10.13....

 Sziasztok!

 Újra bejegyzés. Az online napló ami már több mint 13éve íródik. Szörnyű szomorkás és sötét és ráadásul hideg nap volt a mai. Egész nap esett, szinte semmi nem történt. Ilyenkor nincs is az embernek semmihez sem kedve. Én sem nagyon csináltam semmit, zenéltem sokat a melegnek nem mondható szobában. Amikor is rábukkantam erre az érzelmeket igen megosztó számra. Fantasztikus tényleg. Magában foglalja az utazást, a messzeséget de egy másik részről meg a vadságot, a dögöt, a forró szerelmet! Talán így tudnám jellemezni azt a vágyat amit ez a szám hoz elő. Nem is tudom, hogy vajólában lenne-e olyan személy aki ezt meg tudná testesíteni. Beleborzong a testem ha belegondolok. Eléggé forró szexualitást hordoz magában véleményem szerint. Amikor is minden fekete, akár csak az angyal. A fekete angyal! Megint csak oda lyukadok ki, hogy nagy kár, hogy nem értek a videózáshoz. Fantasztikus videót tudnék készíteni a gondolataimból. Amúgy nem érzem azt, hogy lenne olyan személy aki ezt a különlegességet valóra tudná váltani amiről én álmodok és amire én vágyom. Nincs más csak Ő! Elég sok tapasztalatom van azt kell, hogy mondjam, de sok esetben teljesen tévúton jártam. Jobb ezekbe nem belegondolni. Szóval elég lightosan telt a mai nap ezt leszámítva. Örülök is egy kicsit ennek a napnak mert amúgy eléggé feszes hetem van. Jó néha kicsit teljesen máson is gondolkodni.

Legyetek jók és hallgassátok meg ti is ezt a számot. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: