2020. október 3., szombat

2020.10.03.... A Vallomás... (Autumn Vibes...)

 "Time For You To Go"

Tudom, hogy kettőnk kapcsolata réges-régre nyúlik vissza. Amikor először megláttalak tudtam, hogy te leszel az akit én egyszer majd boldoggá szeretnék tenni. Éreztem minden mozdulatodban és minden mozdulatomban, hogy teljesen egy hullámhosszon vagyunk. Sose éreztem még ilyet előtte, de azután sem. Valami ami nagyon más és megbolondította az életem. Közben sajnos közbeszólt az élet! Elszakadtunk miattam egymástól, de azóta is azon vagyok, hogy talán egyszer újra összetalálkozzon a szívünk! Újra belenézhessek a végtelent jelentő szempárba, érezzem a "rajzolt" ajkaid ízét. Azóta minden megváltozott. Felnőttünk! De talán lenne értelme onnan folytatni ahonnan elszakított minket a sors. Kijavítani azt a hibát ami akkor talán végzetesnek tűnhetett. Azóta is így vagy úgy, de az életünk része maradt a múltunk. Talán itt lenne az idő a megújulásra. Nem szeretnék már szabadkozni, másképp szeretném csinálni. Jobban! Boldogabban! Adni és megkapni azt az ölelést amit akkor, és csak akkor érezhettem. A különlegességet, a pillanatot amibe beleremegett a lelkem. Leírhatatlan és megfogalmazhatatlan pillanatok. És hamarosan itt a napod, a te napod. Amikor minden figyelem rád kellene, hogy szegeződjön. Amikor a célok megváltoztathatnák az irányt. Szeretlek! "I'm in love with you..."


Nincsenek megjegyzések: