2020. szeptember 12., szombat

2020.09.12....

Sziasztok!

Sajnos mostanában nem nagyon voltam aktív és nem született minden nap új bejegyzés sajnos. Egyrészt időm se engedte, másrészt sok esetben energiám sem volt. Örültem, ha este az ágyba tudtam esni. Kicsit emiatt motiválatlan is lettem. Megint riogatnak a vírushelyzettel, szerintem napokon belül újra lezárások lesznek. Ráadásul jön a tél is lassan, be lépünk hamarosan az Őszbe is. Vagy talán már benne is vagyunk. Nem annyira jók a kilátások most valahogy lelkileg. Jó lenne valaki aki ezen tudna változtatni. Újabb és újabb akadályok elé kerülök folyamatosan amiket egyre nehezebb leküzdeni. De most valahogy kicsit az az időszakom van amikor úgy semmi nem tud érdekelni és izgatni. Jó csak úgy ülni és gondolkodni, zenélni. Úgy, hogy nem foglalkozni semmivel. Nem görcsölni semmin. Várom már, hogy az életem újra ebbe a szakaszba lépjen. Minden más lenne ha itt lenne Ő mellettem. Akinek át tudnám adni a szeretetem, aki át tudna ölelni és én is önzetlenül át tudnám ölelni. Pihenve a karjaiban nem gondolni semmire, csak arra, hogy Ő itt van és már újra mellettem van. Nem tudom, hogy csak a gondolataimban, vágyaimban létezik ez, vagy talán egyszer majd valóság is lehet belőle? Jó lenne ezt egyszer megtudni. De természetesen a sors nem kiszámítható. Sose tudhatjuk, hogy mit hoz a jövő. Ebben a bejegyzésben most alul fogok egy rövid, de annál tartalmasabb érzelmi világot felvonultató új szerzeményt megosztani. Hullámzó a mondanivalója, olyan mint a saját érzéseink. Egészen különleges Ambient így gondolkodni, visszaemlékezni, felidézni. Szeretném már valaki olyannal is ezt megosztani, aki át tudja hasonlóan valóban élni és aki értékeli is. Mert a legfontosabb szerintem a valódi őszinteség és érzés! Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: