2010. április 12., hétfő

Újjabb Hét... Várom Már Hogy Péntek Legyen...;)

Elkezdődött egy újjabb hét és egyre közeledek a kórházi vizsgálatomhoz újra:(:( A hétvégéről mit is mondjak, rettentő szar volt. Dolgoztam szombaton, a szép időben is bent rohadtam:( Nem aludtam már 3napja rendesen, ráadásúl most még ez az eső is... Szabadítsatok fel!! Május 22.-én Tiesto;) Igaz még messze van, de itt lesz a blogban is az előkészületek, promo-k és természetesen az összes információ is:) Visszatérve rám, hát újjabb fárasztó hét, hála istennek most sok a munka, csak az nem jó, hogy többet gürizek miközben minden meg drágul:( Kéne egy kis pause egy kis szünet. Isteni lesz ha el tudok menni Balatonra a nyáron legalább:$ Kicsit Sundance Park, Honey, Helka, kicsit odateszünk ;):):) Aquapark. Élni kell már az életet mert öregszem ám én is akármennyire nem látszik májusban már 24 leszek :) És bár sokan megkérdezik mennyi??? Hát igen 24 ;):D Csak ne lenne ennyire nehéz az élet. Igen tudom nálam nagyon sokan vannak sokkal rosszabb helyzetben is, de mindig mindenki kitörni akar előre és hát muszály is:$ Az életem már a tét, meg kell alapoznom ha jó életet akarok magamnak és ha családot akarok. Nem nyomorgást képzelek el a családomnak... De majd alakul... Mindenesetre olyasvalakire van szükségem mellém aki támogat, mellettem van, számíthatok rá és egy velem. Azt hiszem megtaláltam a párom egyenlőre, bár remélem ezek a belső tulajdonságok amik most vannak meg is maradnak a jövőre nézve is :) Szeretlek:):) (Watcha Say..):D Sogy mit is mondtam?:D Hát csak annyit, hogy szeretlek és maradj mellettem! :) Várom már nagyon a pénteket, hogy együtt legyek a drágámmal, hogy belekezdjünk a nyárba... :) Ugyanis csütörtöktől az idő is kedvezni fog ahhoz, hogy isteni hétvége elé nézzünk:):) Aztán a nyárra meg sok a terv... Harta, Balaton és sok szórakozás, kikapcsolás, aquapark és rengeteget együtt :):) Ezt már nem vehetik el tőlünk;):)!!!!!!!!!! Együtt kell átélni, élni kell és élvezni az életet amíg még lehet:$:)

Nincsenek megjegyzések: