2010. április 9., péntek

Magam Alatt...

Hát nem éppen jó hétvégének nézek elébe, mondhatni, hogy kicsit sok ez nekem most. Magam alatt vagyok és meg vagyok feszülve:( Reszketek belül és valaki nagyon hiányzik. Nem lehetek mellette, nem lehetek ott ahol kellene:( Istenem szabadíts föl a teher alol... :$ A zene csak szól, hozzám szól... a lelkemhez, a szívemhez, h megnyugtasson, megnyugtassa a fájó hasamat és fájó lelkemet... Talán túl sok feszültség ért most a napokban:(  Nem tudom, h a barátaim is hol vannak ilyenkor mert nagyon eltűnt mindenki... Mindig, minden problémát magamnak kell megoldani mert a saját problémáim a saját világomban. Nem segitett ebben senki mert ebben nem tud eddig... Rébuszokban írok mert magam sem tudom, hogy mi jön belülről:$... Most úgy rámtört ez az egész:$:( De bízom benne, hogy rendbejövök!!:$:S Van mellettem valaki aki segíthet ebben...:$ Csak maradjon is...:$ Tavaszi éjszaka van és úgy lennék kint, nézném a holdat és Pure-r hallgatnék az éjszaka közepén ahogy most is teszem csak éppen bent... :S De kint jobb lenne, nyugtatóbb... Isteni ez a zene:$ Jó lenne egy igazit romantikázni erre, ilyen zenére úgy igazán:$... H nincsen vége... H nincsen vége mert hosszú az éjszaka... Csak a hold néz le rám... Csak a csillagok világítanak az égen...:$ Valaki a vállamhoz ér... Valaki simogat... :$ És most belereszketek a gondolatba... Fázok mert végigfutott a hideg rajtam... :$ Csak egyet érzek: szeretni akarlak...:$!!! És SZERETLEK!!!

Nincsenek megjegyzések: