2009. december 19., szombat

Hatalmas Hó...

Azthiszem ilyen évek óta nem volt, hogy a hó ennyire megbénította volna a város közlekedését mint ma. Nagyon hamar rettentő sok leesett. Én is áldozatul estem a közlekedésnek, ugyanis éppen vásárolni voltam és nem volt elég a kismillió ember mindenhol még az átlag sebesség is 20km-re csökkent az utakon. A hőmérséklet is igen bekeményített ugyanis több helyen -15fok alá is esett. Meg is fáztam sikeresen és rádöbbentem, hogy milyen érzés ha az ember 10percenként az orrát fújja :S:S (Már fáj...) Képtelen vagyok kipihenni is magam mostanában, álmatlan éjszakák gyötörnek nap mint nap :( Remélem a karácsony közeledtével a szeretet ünnepén megnyugszom majd és sikerül kipihennem magam. Több szempontból is fontos lenne ám úgyhogy reméljük a legjobbakat. Ti is legyetek jók és öltözzetek fel jó melegen ha kimerészkedtek a hóba ;)

Nincsenek megjegyzések: