2009. április 5., vasárnap

Kicsimmel...




Tegnap állati kircsi napom volt. Kicsimmel... :D(L) Meg hát ki is próbálhattam a kocsit meg a neonokat. Tisztára olyan mint a halálos iramban. Néztek is rendesen. Még a benzinkúton a kutas is odajött azt kérdezgetett. hogy ki csinálta meg ilyenek mert, hogy naon igényes autó. Zsanimmal is isteni jó volt, voltunk bent Várdában is... De rég voltam már :D Tisztára megváltozott :D Amúgy meg isteni volt minden. Nem csalódtam, nagyszerű csaj a Zsanett :D:D Kiscic :D:D Úgy igazi nő, úgy viselkedik a pasikkal ahogy kell, megad mindent, játékos, aranyos, figyelmes, mosolygós, úgy egyben van kivűl belűl :D Nem úgy mint a cicababák akiket megkívánsz mert nagyon jók, szépek de belűl üresek és csak pár alkalomra jók aztán meg erős készpénzek. :D Az a baj, hogy a nagyon szép csajok azok kihasználják, hogy ők nagyon szépek. Én már lejjebb adtam az igényeket mert azt tapasztaltam, hogy a nagyon szép csajokkal nem lehet együtt lenni mert egyrészt mindenki csaja, másrészt meg nem tud olyan lenni és csak a pénzt viszi. Inkább akkor adjuk lejjebb az igényeket, de legyen naon kircsi, odaadó. Legyetek jók és sok puszi mindenkinek. Desire (L) KOMMENTEKET VÁROK!




És Akkor Egy Kis Betekintés az Atlantisba Is :D Bárány Attila Live @ Atlantis 01.23.

4 megjegyzés:

Szaszácska írta...

Gyönyörűek vagytok együtt! Nagyon összeilletek! És nagyon sok ilyen szép hétvégét kívánok nektek együtt :)
Legyetek nagyon boldogok együtt :)
Puszika♥

Balázs írta...

Ohh köszönöm Szaszykám:)Remélem meglesz minden ebből amit írsz, bár toom h te szorítasz. Hát sztem sok ilyen hétvége lesz még ;)Ha rajtam múlik akkor biztos, ismersz már :D:D Sok puszi neked is és örülök, hogy olvasól, komizol. Cupppppp

zsanííí írta...

köszíí szasza :) aranyos vagy :)Balázs neked meg csak annyit hogy alap hogy lesz még sok ilyen hétvége!!! :);)Legalább is szeretném!!;)(L) Szeretlek!!!! Csók(K)
És Hiányzol!!!!:(

Balázs írta...

Zsanim én is szeretném, ez alap!!!! Csak egy baj van: mindig hiányzol :( Szeretlek nagyon és örülök, hogy egy ilyen bnőm lehet mint te. (L)(L)