2009. április 20., hétfő

Hétvége...Zsanszimmal...(L)



Elöször is képek most nem születtek, úgyhogy azért nem tudok kirakni. Túl elvoltunk foglalva egymással szóval nem lett kép ;):D:P A mostnai tali vasárnapra került, mert eléggé el voltam foglalva egész héten meg szombaton is. Nagyon hiányzott már a szivem, 2hét telt el az elöző tali óta. Most kicsivel több időnk is volt és az időjárás megint nekünk kedvezett. Gyönyörű napsütésben utaztam végig. Baromi jó volt kicsit kiszabadúlni a nyugalomba. Én elhiszem sokak véleményét, hogy ott semmi nincs, de nekem jó a városi őrüleetből odamenni néha kikapcsolni. Nyugalom van. Nem feszület mint minden egyes nap. Másvilág... Szerencsére sikerült összehozni, hogy szülinapomkor se legyek egyedül, ráadásúl 2napos lesz az utam ;) Hát egy baj van csak: addig még van hét és az sok idő, de majdcsak elmegy valahogy aztán együtt megint. Légy jó szivem! Sok puszi mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: