2008. január 31., csütörtök

Holnap Szallagavató... :)

Megint írok egy kicsit magamról is, mert most van mit :) MA megyek állásinterjúra a XIV. kerületbe egy irodaházba. Remélem mostmár összejön valami. Holnap meg irány Kunszentmiklós. A Szaszám szallagavatója lesz. Hát jó kis napnak nézek elébe, újra tali Vivivel meg szerintem a program is jó lesz meg mostmár lesznek képek is úgyhogy teszek majd fel. Google Maps-el megterveztem az útvonalat és rájöttem, hogy nincs is olyan messze a hely. 72km és éppen még Bács-Kiskun megye. :D Úgylátszik nekem valahogy ebben a 2007-2008-as évben arra húz a szívem :) Mindenesetre Bajánál közelebb van, bár én szerettem oda járni mert nagyon szép hely. De hiszen kicsi ez az ország szóval nincsenek nekem már távok itt. :) Főleg, hogy most már lesz pénzem tankolni is... :D Ami meg engem illet, beteg vagyok! :( Bár mostmár kicsit jobban érzem magam és próbálok holnapra meggyógyulni, de hát akkoris szar az időzítése ennek a betegségnek. Komolyan ezt minden januárban el kell játszani?? :D Emlékszel Anett?? :):P Tiszta kész már, bár most nem vagyok annyira szarul mint tavaly. Emlékszel?! Már csak 1hónap a fényezési szezonig. Wáááááááá tök király lesz. Na jók legyetek.

Nincsenek megjegyzések: