2008. január 8., kedd

Egy Kicsit Az Igazi Sensation-ről... Most, h megkaptam a képeket....




Ezt a topicot, pár ember kérésére tettem fel, ugyanis küldtek egy kis beszámolólevelet amikor a 2006-os Sensation sorozatról kérdeztem őket. A helyszín ugyanaz volt ahonnan a világ vezető dance eseménye elindúlt, Amsterdam, Hollandia. A Sensation White valamikor akkor indúlt amikor én kezdtem a DJ szakmát 2000körül. A világ első számú Trance eseményét közel 4000-en látogatták meg, köztük lelkes magyar Dj-k és bulizók is. 2006-ra amikor is az ID/T újra megrendezte az eseményt, már a baráti társaságomból is sokan kilátogattak Amsterdamba az Amsterdam Arena-ba. A Sensation Black picit késöbb került bevezetésre és inkább DnB, Techno, House jellegű. 2007-ben már több mint 5000 látogatója volt az eseménynek a Riga Arénában. Sajnos a betűk nem tudják visszaadni azt az élménybeszámolót amit nekem küldtek, de remélem közülletek is sokan ellátogatnak majd a Trance városába Amsterdamba, hogy részt vegyenek ezen a 2napos eseményen. Sajnos itthon 2008-ban nem valószínű, hogy az ID/T fogja rendezni az eseményt. Megmondom őszintén, hogy kár érte :S

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sensation white Amsterdamban 2000 óta minden július első szombatján, black sensation minden második szombaton van. Nem "most indult"...