2012. május 27., vasárnap

Újra itt...

Sziasztok újra!

Mi az oka, hogy nem jelentkeztem 1hétig? Hát pontosan az, hogy megoperálták a lábam a héten és nem igazán tudtam írni eddig.
Átlagos hetem volt ezt leszamitva, nem sok minden történt, alig volt ember. Kint sütött a nap, mindenki már gyereknapra meg a hosszú hétvégére készült.
A partyhelyek is nagy szeretettel várják a buliznivágyókat.
Én is beújjítottam pár új zenét Armin Van Buuren ASOT 562 műsorából amit teljes egészében meg is hallgathattok a soundcloud csatornámon keresztül.
De megosztanék egy vadonatúj kedvencemet is a műsorból ami biztos h sokmindenkinek tetszeni fog.



A videó egyébként egy népszerű lengyel szórakozóhelyet reklámoz ahova érdemes eljutni, ha kedvelitek az elektronikus zene által adott érzést és világot.

Nincsenek megjegyzések: