2009. szeptember 24., csütörtök

Frissítés...

Rég nem frissítettem, ne haragudjatok nagyon elfoglalt voltam/vagyok, meg vizsgáim voltak/vannak. Hála istennek rendeződtek a dolgok a szerelmemmel és minden visszatért a régi kerékvágásba. :) Nagyszerű, kitartó lány akit néha lehet, hogy meg sem érdemlek, de akkor is szeretem ám nagyon ha éppen hülyeséget csinálok vagy megbántom, csak nem gondolkozok előre. Isteni hétvégén vagyunk túl és közeledünk a következő fele amikor már 6hónaposak leszünk. Nagyszerű érzés dehát ez még nem annyira sok idő, de örülök, hogy minden kisebb nagyobb hibákkal azért, de jól megy :) Tökéletes összhangban, kötödésben, szeretetben. Facebook adatlapomon aki tag vagy ismerősöm megtalálja az új képeket és még több infót rólunk. A Blog folytatódik tovább és még interaktívabb felület szerepel a terveim között :) Remélem sikerülni is fog rengetek kép, esemény, történés és egyéb dolgot feltöltenem. A Zene most kicsit háttérbe szorul de nem tűnik el a blogból. Lesznek információk és bulihelyek megint, valamint videók és kisebb zenei hírek is. Hála istennek mostmár bárhonnan elérhetem a webes szolgáltatásaimat iPhone segítségével, így van Facebook, Google, Blogger, Gmail, Picasa Kliensem is közvetlenül. Ehhez még kapcsolódik az MSN/Windows Live és a Twitter szolgáltatások is. Közvetlen kép és videófeltöltés Facebook és Blogger adatlapokba. El sem hiszitek mennyi lehetőség rejlik mára már egy iPhone-ban. Én sem gondoltam volna amíg nem lettem mindennapi használója egy iPhone 3GS-nek. Hihetetlen gyorsaság, Nagy sebességű HSDPA 7.2, 54mbps Wifi, 3.2 megapixel autofocus kamera VGA 30fps DVD minőségű videófelvétellel, Integrált WEB és Email kliensek, Hihetetlen iTunes szinkronizációs lehetőségek (Azonnali zene, video, névjegyzék, naptár szinkronizáció akár távoli szerver segítségével), MMS, Motion Sensor, és több mint 150.000 Apple Store alkalmazás, Skype, Windows Live, Facebook, Twitter, Blogger, Google, Google maps és Earth szolgáltatások, GPS vevő iGO Amigo európa és Tomtom US hangos 3D navigáció, óriási 32GB tárkapacitás és rengeteg RAM memória. Egy igazi minden az egyben készülék hihetetlen Stabil MACOS X platformon. A 3.1 szoftverfrissítéssel meg számtalan új lehetőség még. Kicsit az árakról is, hogy mennyibe kerül a mobil kommunikációs világ:) : Gyári kártyafüggetlenül (SIM FREE/Factory Unlocked): iPhone 3G 8GB Black 145.000Ft, iPhone 3G 16GB Black/White: 165.000, iPhone 3GS 16GB Black/White 225.000 iPhone 3GS 32GB Black/White 245.000

Nincsenek megjegyzések: