2009. augusztus 10., hétfő

Frissités...

Most sokáig nélkülözni kellett a frissítéseket, mert nyaralni voltam ahogy az elöző topicból ki is derült. Aztán most éppen azért küzdök, hogy az adósságaim rendezzem és mellette azért szórakozzak is. Eléggé feszült most a hangulatom emiatt sajnos. Nem tudom mit kéne kitalálni, hogy jó legyen :S A hétvégét a szerelmemnél töltöttem végre. Egy kis nyugalom nagyon hiányzott már. Közben elkezdtem a zenéken is dolgozni. Egy teljesen új, saját feldolgozás is készült ami nagyon tetszett kint hajón az embereknek. Még adós vagyok egy house és egy trance összeállítással is, de hamarosan ha időm lesz és nem fogok megszakadni akkor majd összehozom. Sokan kértek Club Rotation videókat is, az is meglesz. Erre a hétre aquapark a program :) Isteni lesz sztem :) Aztán a továbbiakat meg nem tudom, de eléggé szomorúak a kilátások :S Elöző héten azért dolgoztam, hogy a csekkemet befizessem :S Ezért teljesen minuszos volt a hetem 30.000Ft-al több kellett mint amennyit kerestem. :S:( Hát hosszú távon ez nem mehet így, szóval ki kell találnom valamit. Mindenesetre megpróbálok azért boldog lenni már amennyire lehet ez mellett. Hamarosan meg óriási HD Trance videópack itt... Puszi

Nincsenek megjegyzések: