2009. július 13., hétfő

Hétvége... Itthon, nyaralás elött:)... KICSIMNEK...(L)






Nézzük akkor kicsit a hétvégémet, mert magamról mostanában nem nagyon írtam. Elegem lett, hogy csak dolgozok és otthon ülök mert semmire nincs időm. Nyár van és a legjobb programok és helyek várnak. Ezért a mostani hétvégémet kicsit kint töltöttem a szabadban. :)

Szombat:

Aréna Pláza, Leroy Café. Baromi jó ebéd volt egy baromi jó helyen, és egy baromi jó koktél és desszert társaságában. :) Ráadásul Baileys-es különlegességek is voltak amiből egyből egy forró csoki lett :) Isteni, nyamiii :) Aztán ebéd után kicsit kimentem az Aréna előtti füves részre pihenni. Isteni volt, sütött a nap meg minden. Aztán délután sajna suli, utána meg otthon aludtam egy nagyot :)

Vasárnap:

Belváros, Liszt Ferenc tér, Menza Co. A kerthelyiségben alig találtam helyet annyira tele volt sajna, de törzsvendég révén kaptam helyet :D Kicsit lightosabb ebéd volt, de megint iszonyat jó volt. A Menza este az igazi mikor rengeteg alkoholos és alkoholmentes koktél közül választhatsz. Természetesen érdemes vacsorázni is olyankor mert első osztályúan főznek :) Na ebéd után kis plázátzás:D Westend :D Tetőkertben séta, majd megnéztem az üzleteket is kicsit. Vasárnaponként ingyenes a parkolás, szóval maradhatsz ameddig akarsz :) Jól szórakoztam, csak mindezt a szerelmemmel tenném meg, nem egyedül. Nagyon hiányzott és tudom, hogy neki is bejönnek ezek nagyon. Augusztusban bepótoljuk. :) Sokat gondoltam rá. Délután 5körül értem haza, elnyomott az álom utána és estig aludtam. Annyira jó volt kikapcsolni és pihenni egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések: