2007. május 20., vasárnap

Egy Feledhetetlen Emlék...

Ez az amit soha nem fogok elfelejteni mert 3.5 év alatt nem volt ilyen élményem. Azt hittem, h már nem leszek ennyire szerelmes amíg fiatal vagyok. 2004óta ez az első hasonló eset. Civemmel Alexával úgy éreztem, h nagyon egymásrataláltunk. Ez a kép is akkor készült amikor talán a legboldogabbak voltunk kettesben. Ezek azok az emlékek amik örökre talán a szívben maradnak. Sok minden hátrányt figyelmen kívűl hagytam amikor elkezdtem ezt a kapcsolatot. Úgy gondoltam, h a kor és a táv nem számít ha az ember szerelmes. Büszke voltam, h én lehetek az aki mindig a legjobb csajokat kifogja még ha az messze is van. Engem mindig is irigyeltek mert kevés komoly csajom volt, de sokan mondták azt, h "inkább nekem is ritkán legyen csajom de akkor ilyen fullos mint amilyenek a Balázsnak vannak..." Hát szépen indúlt ez a 2007-es év is mert tudtam már, h Alexámmal összejövünk. És boldog voltam. Gondolom tudjátok már a kép alapján, h miért is... És mostanában sokszor eszembejutnak ezek a dolgok mert Hiányzol...

Nincsenek megjegyzések: