2009. február 11., szerda

Dj Flower Alias Voksán Virág ex. Playmate

Egy kis hírek a zenei életből és a Dj szakma elitjéből. Bemutatnám nektek Voksán Virágot azaz Dj Flowert mint személyes ismerősöm aki a modellkedés után az éjszakai szórakoztatást választotta akárcsak Niki Belucci. Nagy kultúrája és keletje van idehaza ennek az electros house vonulatnak és a modern tánczene vonulatának. Hála istennek egyre több tehetséges fiatal mutatkozik meg ebben a műfalyban kis hazánkban. Aki rendszeres látogatója a Play, Sensation, Dokk, Coronita, Tabu, Bed Beach szórakozóhelyeknek az biztosan hallot már illetve élt át már Dj Flower setet. Több vidéki szórakozóhelyen is fellép az országban Virág (Helka [Balatonfüred], Bázis[Pécs], Romkert[Szombathely], Club Cocoon [Tata], Atlantisz[Zalaegerszeg], Black Tracy[Miskolc], Colosso[Sopron].) Az ország elsőszámú helyei közül amik ittvannak, számosat én is meglátogattam már és tanusíthatom, hogy fergeteges hangulat volt mindenhol. Akik megtehetik mindenképp látogassanak el Flower külföldi fellépéseire is a szomszédos országokba. (Szlovénia, Szlovákia stb.)
Idén is exkluzív sztárvendéges és promóciós partykkal várja a nagyközönséget a Helka. Látogassatok el ti is mert én ott leszek most hétvégén is. :)

Különösképpen örülök, hogy rengeteg olyan újdonságot játszanak ezekben a setekben amiket én is bemutattam a nagyközönség számára. Ilyen pl. Inna - Hot c. száma vagy Dj DLG és Eric Morillo közöse egy speciális D.O.N.S. mixben. Hamarosan a Loving Moi is új remixel fog bemutatkozni kizárólag az én mixeimben... :):) Stay tuned

Nincsenek megjegyzések: